יום שני, 16 בדצמבר 2013

בפוסט זה אבחן את מצב ה- mLearning כיום בשוואה לעבר , ומהם וכיווני התפתחות בעתיד הקרוב.: אתייחס לשימושים המסחריים, לשימושים הקיימים, ולשימושים העתידיים שמאפשרים המכשירים החכמים


זה ידוע שקשה לחזות את העתיד של כל דבר, אבל ניתן לעשות זאת במגמות טכנולוגיות לניבוי, אם אתה מסתכל על מוצרים ושירותים כבר בפיתוח. כלומר, לחפור לחידושים, המצאות ורעיונות שכבר פותחו ב3-5 השנים האחרונות, והערכת פוטנציאל הצמיחה שלהם. אנליסטים מנבאים. לטענתם מספר המנויים סלולריים בעולם יגיע 7.0 מיליארדים עד סוף 2013, 7.5 מליארד עד סוף 2014 ו8.5 מליארד עד סוף 2016. צמיחה מהירה זו, והעמקת החדירה שלה חיזקו את השימוש בטלפונים ניידים ככלי לימוד. המצב הנוכחי של למידה ניידת בארגונים גדולים: ייעול בכוח אדם ותפוקת העבודה: לארגונים של היום, לניידים החכמים יתרון תחרותי ובעלת פוטנציאל להצלחה, מקורות תעסוקה רואים את ההזדמנות שטמונה בטכנולוגיה זו ההזדמנות כדי להרחיב ולספק תמיכת ביצועים לעובדיו בנקודה הקריטית של צורך בעצמו מציעה את האפשרות של יתרון תחרותי. זוהי משימה בקלות על ידי מכשירים ניידים. הזמינות של טלפונים חכמים מאפשרת לארגונים להפוך את חומרים, מידע ולמידה זמינה באופן מיידי. זה מאפשר לעובדים לקבל החלטות מושכלות יותר, לשמר ולשפר את הידע והכישורים שלהם, ולמעשה ליישם את הידע, תהליכים, מדיניות ומידע על חברה ספציפית לטובת הארגון והפרט.

תגובה 1:

  1. גיא,
    הפוסט שלך היה מעניין ביותר - נגעת בלמידה באמצעות סוגי ניידים השונים (סמרטפונים, טבלטים, משדרים ואוזניות בתצוגות) ובאספקטים שונים (כאשר תוך כדי קיבלנו המלצות לקניית סמרטפונים...).
    התיחסת לחנויות לממכר אפליקציות - לא כ"כ חשבתי על כך אך אכן ניתן באמצעות חנויות אלו להפיץ תוכנות וידע רב.

    השבמחק