יום שלישי, 26 בנובמבר 2013

השינויים שחלו בעקבות כניסת המובייל לרנינג למערכת החינוך ובתי הספר


אז מה השתנה?

בפוסט זה אנסה להציג את השינויים שחלו עם כניסת ה  m-Learning

תחומי השינוי:

מי מלמד?

בלמידה נייחת המלמד הוא מומחה תוכן (מורה בבית ספר, הספרן). במובייל לרנינג (הלמידה הניידת) מלמדים, כולם.

מי לומד?

בלמידה הנייחת הלומדים הם בקבוצות, ואילו בלמידה הניידת הלומדים הם בודדים.

מתי לומדים?

בלמידה נייחת יש זמן מוגדר, בלמידה ניידת הזמן הוא גמיש

היכן לומדים?

בעבר ספרית בית הספר הייתה מקום מפגש מוגדר עבור קוראיה. הספריה הייתה מתווך עיקרי בהנגשת מידע.
כיום עם האפשרות לקבל מידע דרך מכשירים החכמים, הלומד יכול ללמוד בכל מקום


 שישה סוגים של שימושים בלמידה החוץ כיתתית:

1. נגישות למידע
2. מדידה
3. תיעוד ואיסוף מידע
5. תקשורת
6. ניווט

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה